در سفر قبل ازمصرف غذاهای کنسروی آنها را بجوشانید



 هنگام مسافرت در صورت مصرف غذاهای کنسروی قبل از مصرف از سلامت آن ها اطمینان حاصل کنید، در صورت مشاهده برآمدگــی و فرورفتگی از مصرف آنها خودداری کنیدو قبل از مصرف حتما" آنها را به مدت حداقل ۱۰ دقیقه بجوشانید.

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،پرویز براهویی درخصوص تفذیه ی ایام نوروز  اظهار کرد: زیاده روی در مصرف غذا و تنقلات، شیرینی و شکلات می تواند منجر به مشکلات گوارشی و همچنین افزایش انرژی دریافتی و در نتیجه اضافه وزن در این ایام شود .
وی ادامه داد: افرادی که مبتلا به قند خون و یا چربی خون بالا هستند زیاده روی در مصرف باعث اختلال در وضعیت سلامت آن ها خواهد شد،بنابراین برای برخورداری از آرامش و سلامتی در سفرهای نوروزی؛ تعادل در مصرف مواد غذایی را نیز در نظر بگیرید.
براهویی بیان کرد: کودکان باید از مصرف بیش از حد شیرینی و شکلات در ایام نوروزی وسفرهای نوروزی اجتناب کنند، زیاده روی در مصرف تنقلات، شیرینی و شکلات در کودکان اغلب باعث بروز مشکلات گوارشی مثل درد معده، تهوع و استفراغ می شود و ضمن این که مانع مصرف وعده های اصلی غذا می شود وبعد از هر بار مصرف شیرینی و شکلات؛ به علت تکرر مصرف این مواد در ایام نوروز به بهداشت دندان ها و مسواک زدن به خصوص در کودکان توجه شود.

این خوراکی ها بهترین چربی سوز هستند

در میان غذاهایی که روزانه مصرف می‌کنید غذایی هستند که برای بدن بسیار مفید هستند و چربی سوز‌های عالی محسوب می‌شوند در اینجا به 12 مورد آنها اشاره‌ای خواهیم داشت.




این خوراکی ها بهترین چربی سوز هستند
لیست غذاهایی که به عنوان چربی سوز عالی محسوب شده‌اند از قرار زیر است.
یادتان باشد که هنگام خرید این نوع خوراکی‌ها در سبد خریدتان فراموش نشود.
گریپ‌فروت
ویتامین سی به سوخت و ساز کامل چربی‌ها کمک می‌کند، غذاهای غنی از ویتامین C انتخاب بسیار خوب برای سوزاندن چربی است.
خوردن نیمی از گریپ‌فروت در صبحانه حدود 30 دقیقه قبل از غذا به شما کمک می‌‌کند تا احساس سیری کنید و مانع پرخوری می‌شود.
فلفل سیاه
پیپرین، ماده مهم در فلفل سیاه است که نشانه‌هایی از کاهش تشکیل سلول‌های چربی در بدن شما را دارد. فلفل سیاه همچنین به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.