خواص گیاه جینسینگ


محل اصلی این گیاه در چین است ( شمال چین -و شمال کره و وییتام و همچنین شرق سیبری است )

این گیاه ۳ نوع دارد - نوع وحشی و قرمز و آسیایی
اگر قوای بدن شما کم است ( جنسی ) و اگر ضعف قوا جنسی در اثر اعصاب دارید از این گیاه ( پودر) استفاده نمایید ) و حتماْ پودر این گیاه را با عسل مخلوط نموده و مصرف نماییدو مزه و طعم خوش آیند و
ذائقه پسندی دارد.( اگر عسل با آویشن بتوانید تهیه نمایید بسیار مفید خواهد بود )
این گیاه در چین قدمت ۴۰۰۰ هزار ساله دارد ودر آن کشور مصرف این گیاه بخاطر کهولت جنسی استفاده می شده و می شود ُتداوم استفاده از جینسینگ در طی هزاران سال نشانهای است بر صحت خواص معجزه آسای این گیاه در تقویت پایه ای بدن از تمامی جهات .

این گیاه اکسیر جوانی است . این گیاه در تقویت پایه ای بدن از تمامی جهات آزمایشگاه های معتبر اروپا به تحقیق و بازشناسی خصوصیات جینسینگ پرداختند و بعد از اثبات ادعاهای طب چینی ُ مصرف مکمل جینسینگ یک گیاه کا ملاْ انحصاری و گران قیمت است .

خواص دارویی جینسینگ

تقویت کننده اعصاب تناسلی که عاملی برای جلوگیری از انزال زود هنگام
جلوگیری از کهولت جنسی و توقف روند در صورت آغاز ( نشانه ها ی کهولت جنسی )
از بین بردن حالت سرد مزاجی جنسی در بانوان

غنی بودن این مکمل از عنصری بنام آداپتوژن که اصلی ترین تاثیر آن بر ایجاد هماهنگی و تعادل بین سیستم های بدن است یک خاصیت انحصاری است . آداپتوژن متابولیسم و سوخت و ساز ُ فشار خون ُ ضربان قلب ُ ریتم ضربان قلب ُ تنفس ُ کار کرد روده ها ُ کبد ُ کلیه و ریه ها و سیستم اعصاب در حالت نرمال حفظ میکند و در صورت هر گونه نا هماهنگی حتی به صورت پیشرفته به حالت عادی و هما هنگ باز می گرداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر