برای رفع علائم یائسكی عرق گیاه كاسنی بنوشید


برای رفع علائم یائسكی عرق گیاه كاسنی بنوشیدیك كارشناس داروگیاهی گفت: گیاه كاسنی برای رفع علائم یائسكی، گرگرفتگی، عرق شبانه، تب بدن و احساس آشفتگی مفید است.
محمد توكلی با بیان اینكه عرق كاسنی طبیعت سرد دارد، اظهارکرد: كاسنی تقویت كننده پوست، معده، تصفیه كننده خون و موثر جهت مداوای یرقان، كلسترول خون و التهاب كیسه صفرا است و مصرف آن در دوره حاملگی نیز باعث خوشرویی جنین می شود لذا مصرف این عرق گیاهی به اندازه سه لیوان در روز توصیه می شود.
توكلی گفت: عرق كاسنی شفاف كننده بدن و صورت و برای رفع لك، كك و مك و ناراحتی های پوستی نظیر خارش، كهیر و جوش نیز مفید است.
حکمت حضرتی یكی از كسانی كه به مدت ۱۰سال در حیطه گیاهان دارویی فعالیت دارد در خصوص این گیاه افزود: عرق كاسنی ادرار آور، تصفیه كننده خون، صفرابر، تب بر، از بین برنده قولنج های كبدی، زردی، نارسایی، اعمال كبد، جوش صورت، وجود خون در ادرار، آب آوردن بافتها و بیماری های پوستی است.

وی افزود: عرق این گیاه برای رفع رسوبات ادراری، عفونت مجاری ادرار، درد و ورم كلیه به كار می رود و طریقه مصرف آن روزی دو بار هر بار یك استكان است.
حضرتی در خصوص تهیه به دست آوردن عرق کاسنی گفت: برای به دست آوردن عرق این گیاه، برگ های آن را جوشانده و تبخیر كرده و از جوهرش عرقیات درست می كنند.
وی تاكید كرد: مضرات خاصی برای این گیاه بیان نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر