تاثیر کپسول گياهي ممورال برای درمان اضطراب یا افت حافظه

 کپسول گياهي ممورال برای درمان اضطراب یا افت حافظه موثر است.
به گزارش وب دا، دکتر داروساز دانشگاه علوم پزشكي ياسوج، با تاکید بر لزوم تجویز پزشک برای مصرف کپسول ممورال، گفت: این ترکیب با پایه ی گیاهی، حـاوی كندر و پودر ریشه زنجبیل بوده که پزشکان از آن برای در درمان اضطراب یا افت حافظه استفاده می کنند .
دكتر مهسا عباسي نيا افزود: موارد تجویز اين كپسول برای درمان اختلالات و علائم ناشی از محدودیت گردش خون مغزی مانند كم شدن حافظه یا اختلالات ادراكی، آلزایمر و درد پشت بوده، هم چنین علاوه بر خواص ضد روماتیسمی و ضد التهابی، روند  پیشرفت بیماری ام.اس را با کندی مواجه می سازد.
 وي بيان كرد: اسانس های موجود در كندر، دارای اثر شل كنندگی بر روی عضلات عروق، به ویژه عروق مـغـزی بوده و با رفع اسپاسم و تنگی عروق، سبب خون رساني  بهتر به سلـول ها می شوند.

عباسي نيا با اشاره به تاثیر مثبت كندر در ازدیاد حافظه و رفع فراموشی، اظهار کرد: كاربرد اين داروي گياهي در درمان برخی بیماری های التهابی، از جمله ارتریت روماتوئید، واكنـش های آلرژی، آسم برونشــیال مزمن و ام.اس موثر می باشد .
این دکتر داروساز دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تصریح کرد: دانشمندان كندر را برای درمان سرطان معده، كبد، طحال و هم چنین تومورهای ناحیه شكم و مقعد توصیه نموده و بر تاثیر مثبت آن در رویش های مربوط به بافت پیوندی چشم و سرطان نوك پستان تاکید دارند.
وی اضافه کرد: صمغ كندر نیز دارای آثار ضد اسپاسم و آرام بخش بوده و در بثورات جلدي دارای آثار ترميم كنندگي است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر