داروی گیاهی "اسليم كوئيك" ابتلا به ديابت را كاهش مي دهد

  
"اسليم كوئيك" دارویی گیاهی، حاوی بذر کرفس، چای سبز و هم چنین گیاه و بذر شوید است که با تقویت اثر انسولین در بدن، موجب کاهش استعداد ابتلا به بیماری دیابت می شود.
به گزارش وب دا، یک دکتر داروساز ضمن بیان این مطلب گفت: ترکیبات موجود در فرآورده اسليم كوئيك، با افزایش سوخت و ساز چربي، علاوه بر کاهش چربی های خون، از جذب چربي در روده پيشگيري مي کند.
دكتر عبداله ارجمند تقویت انسولین را، یکی از خواص گیاه چای سبز دانست و اظهار کرد: مقاومت به انسولين، بخشي از سندرم متابوليكي است كه با تجمع چربي دور ناحيه شكم همراه بوده و موجب افزايش توليد چربي و ذخیره شدن آن در بدن، می شود.

این دکتر داروساز ادامه داد: چاي سبز با افزايش سوخت و ساز چربي در كبد، میزان چربي در حفره شكم را کاهش داده و کاهش چربی های مضر دور کمر را به دنبال دارد.
وی عنوان کرد: وجود بذر کرفس و شوید در فرآورده اسلیم کوئیک، بر روی مراکز احساس گرسنگی تاثیر گذاشته و به کاهش اشتها می انجامد.
ارجمند تاکید کرد: به دلیل حساسیت برخی افراد به داروهای گیاهی و يا استفاده از داروهاي كاهش دهنده فشار خون، لازم است این فرآورده با احتياط و زير نظر پزشك مصرف شود.
برپایه این خبر، در اوايل مصرف اسلیم کوئیک، ممكن است افرادي كه داراي سیستم گوارشی حساس هستند، دچار اختلالات ملايم شوند كه پس از مدتي از بين مي رود.
گفتنی است: اسليم كوئيك  داروي گياهي حاوي بذر كرفس ، گياه و بذر شويد و چاي سبز مي باشد.بذر كرفس و شويد برروي مراكز احساس گرسنگي اثر كرده و موجب مهار آن مي شود. مواد مؤثر موجود در فرآورده اسليم كوئيك به طور شديدي سوخت و ساز چربي ها را افزايش داده و چربيهاي خون را كاهش مي دهد ، ضمنا" از جذب چربي در روده پيشگيري مي کند. چاي سبز نيز سوخت و ساز بدن را افزايش داده و اثر انسولين را در بدن تقويت مي كند، مقاومت به انسولين بخشي از سندرم متابوليكي است كه همراه است با تجمع چربي دور ناحيه شكم كه همراه با آن موجب افزايش توليد چربي در بدن شده و ذخيره آن بالا مي رود. چاي سبز با افزايش سوخت و ساز چربي در كبد موجب كاهش چربي در حفره شكم شده و جلوگيري كننده از آثار مضر آن است.
بدين ترتيب مصرف قرص اسليم كوئيك موجب كاهش چربي در دور كمر مي شود، همچنين استعداد به ديابت را كاهش مي دهد. كساني كه نسبت به داروهاي گياهي حساسيت دارند و يا از داروهاي كاهش دهنده فشار خون استفاده مي کنند بايد با احتياط و زير نظر پزشك مصرف کنند. در اوايل مصرف دارو ممكن است بندرت در افرادي كه داراي معده حساس مي باشند اختلالات ملايم گوارشي بروز کند كه پس از مدتي از بين مي رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر