ویزیت اولیه هر بیمار در آمریکا حداقل 45دقیقه طول می‌کشد




 یک دندانپزشک ایرانی مقیم آمریکا گفت: گرفتن شرح حال بیماران توسط پزشکان  در آ‌مریکا حداقل 45 دقیقه طول می کشد.
خبرگزاری فارس: ویزیت اولیه هر بیمار در آمریکا حداقل 45دقیقه طول می‌کشد

جعفر صادق‌پاکرو در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، با اشاره به اینکه در کشور کانادا و آمریکا رابطه بین بیمار و پزشک یک رابطه بسیار دور است، افزود: در آمریکا یک بیمار و پزشک به جز حیطه کاری نباید با هم صحبت دیگری داشته باشند و همه چیز در محدوده قانونی تعریف شده است.
وی ادامه داد: ما باید در آمریکا در پذیرش اولیه بیماران 45 دقیقه تا یک ساعت برای گرفتن شرح حال بیمار وقت بگذاریم و بیمار باید حداقل 10 تا 15 صفحه برگه فرم پر کند. تمام مشخصات بیمار نوشته می‌شود و درباره این مشخصات با وی صحبت خواهد شد تا از نظر روحی، جسمی و مالی در مواردی که عنوان کرده است صحبت شود.

پاکرو با اشاره به اینکه ویزیت اولیه بیماران در آمریکا  حداقل 45 دقیقه است، تصریح کرد: ما برای درمان در گام نخست چند تشخیص باید ارائه دهیم و تمام روند و مداخلات درمانی نیز به صورت جزء و ریز آن به بیمار توضیح داده می‌شود.
این استاد ایرانی دانشگاه‌های آمریکا اظهار داشت: مثلاً اگر یک بیمار بخواهد ایمپلنت بگذارد باید تمام جزئیات آن به وی توضیح داده شود و حتی عوارض 10 سال آینده این جراحی ایمپلنت نیز به وی گفته شود و در پرونده‌اش نیز قید شود.
پاکرو خاطرنشان کرد: اگر بیمار به هر دلیلی از پزشک شکایت کند می‌تواند طی پروسه قضایی پزشک خود را محکوم کند. ما نیز برای هر مداخله درمانی قبل از درمان، حین درمان و در نهایت در پایان درمان از فرآیند اقدامات عکس وگزارش می‌گیریم و هر 6 ماه یکبار که فرد به کلینیک می‌آید گزارش جدیدی  نیز از وی گرفته می‌شود و تا 10 سال در پرونده بیمار نگهداری می‌شود.
انتهای پیام/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر