پرورش اندام ورزش دارویی نیست/غذاهای ایرانی بهترین مکمل هستند


ارسال به دوستان
قهرمان ایرانی بدنسازی مسترالمپیا:

خبرگزاری فارس: قهرمان ایرانی‌ مسترالمپیا با اشاره به لزوم ارتقا علم پرورش اندام در ایران گفت: پرورش اندام یک ورزش دارویی نیست و ورزشکاران باید از مصرف مواد نیرو‌زا پرهیز کنند زیرا غذاهای ایرانی از جمله بهترین مکمل‌ها به حساب می‌آیند.
خبرگزاری فارس: پرورش اندام ورزش دارویی نیست/غذاهای ایرانی بهترین مکمل هستند
 گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس؛ در مراسمی که در باشگاه فرهنگی و ورزشی یزدان‌راد، قهرمان پرورش اندام بین‌المللی ایران برگزار شد شهریار کمالی از قهرمانان جهان و مسترالمپیا که جزو 10 قهرمان پرورش اندام دنیا به حساب می‌آید در جمع ورزشکاران اظهار داشت: علم بدنسازی در ایران باید ارتقاء یابد. پرورش اندام به این نیست که ورزشکاران فقط برای قهرمانی از دارو استفاده کنند بلکه باید با ارتقاء دانش پرورش اندام ورزشکاران بتوانند به مرحله قهرمانی ارتقاء داد.

کمالی با اشاره به اینکه جوانان ایرانی پتانسیل بسیار خوبی در رشته پرورش اندام دارند، گفت: غذاهای ایرانی از جمله بهترین مکمل‌ها به حساب می‌آیند البته باید سدیم، نمک و روغن آن برای ورزشکاران کنترل شود.
کمالی با اشاره به جایگاه مکمل‌ها در پرورش اندام‌ افزود: بنده خودم هم مکمل استاندارد استفاده می‌کنم اما در هر دو ساعت یکبار وعده غذایی دارم.
در ادامه این مراسم یزدان‌راد نیز با استقبال از برگزاری کلاس‌های علمی و تخصصی پرورش اندام توسط شهریار کمالی قهرمان ایرانی‌ در جهان برای ورزشکاران کشورمان خاطرنشان کرد: متأسفانه پرورش اندام کنونی در کشورمان دچار مشکلات عدیده‌ای از جمله مصرف مواد نیروزا توسط ورزشکاران شده است و باید با استفاده از دانش و علوم به روز پرورش اندام با استفاده از تجربیات قهرمانان نامی جهان از جمله شهریار کمالی بتوانیم به مراحل شکوفایی پرورش اندام در ایران دست یابیم.
به گزارش فارس، شهریار کمالی معروف به کینگ کمالی قهرمان مسابقات ملی دسته سنگین وزن NPC است، وی دارای مدرک ممتاز لیسانس فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه جورج میسون آمریکا است و یکی از  بدنسازان موفق کنونی جهان است که 4 بار تاکنون در مسترالمپیا شرکت کرده و در حال حاضر هم جزو 10 فیگوریست برتر دنیاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر