سنبل هندي براي درمان صرع مفيد است

سنبل هندي گياهي است با ساقه هاي زير زميني و گل هاي صورتي و يا آبي رنگ. ريشه هاي خشک شده اين گياه معطر، تلخ و تقويت کننده و ضدعفوني کننده است و خاصيت دارويي دارد.
خواص سنبل هندي
* به گزارش "Ask.com" اين گياه را مي توان به صورت خوراکي و يا موضعي استفاده کرد.* سنبل هندي تقويت کننده سيستم عصبي است و باعث ايجاد آرامش مي شود.* پماد تهيه شده با آب و سنبل هندي براي کاهش احساس سوختگي، تورم، درد و بهبود پوست مؤثر است.* براي مقابله با عرق بيش از حد مي توان از پودر اين گياه معطر استفاده کرد.
* پودر آن براي بيماري هاي ذهني، تنظيم کردن روند هاضمه، اختلال سيستم دستگاه تنفسي و برطرف کردن ضعف عمومي بدن مؤثر است.* روغن دارويي سنبل هندي براي سلامت و شادابي مو بسيار مفيد است.* اين گياه اشتهاآور است، به هنگام سرفه باعث تخليه خلط از بدن مي شود. * در هنگام تب کردن، از علائم حمله صرع و سرگيجه مي کاهد.* مانع توليد گاز معده مي شود.* يکي از بهترين گياهان براي کمک به بهبود بيماري صرع به حساب مي آيد.* بي قراري، پرخاشگري و بيش فعالي را در کودکان کاهش مي دهد.*براي تنظيم قاعدگي مفيد است.* از آن جا که سنبل هندي تحريک کننده مفيد قلب است در درمان تپش قلب مفيد است.* فشارخون پايين و اضطراب را درمان مي کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر